Friday, January 4, 2013

Kerap Kerdip

Assalamualaikum ..2013 menunjukkan genap 3 tahun blog ini bertahan. Pada mulanya aku nama kan TINTA HATI sebelum menukarnya kepada FAKH(nama panggilan di universiti) dan masih dikekalkan hingga sekarang. Banyak genre penulisan dah aku utara kan.Semoga dapat kupelihara  blog ini .


Benarkah apa tertulis di sini
atau sekadar rekaan sendiri
mungkin untuk luahan hati 
tepatkah sumbernya?
boleh dipakai kah dalilnya?
Cuba berfikir dari akal sendiri

Satu iktiraf pun tak aku mahu 
kongsi kongsi cerita cerita
nak baca baca
aku nampak tar sepanjang jalan
aku nampak rumput seluas padang
aku nampak dinding setinggi bangunan
namun blog juga yang aku nampak tempat
menulis isi kepala hotakku

Saksi sudah segenap kini
menabur luas tak terbagi
semoga permulaan tahun ini
cerita-cerita lebih menjuara

No comments:

Post a Comment

KOMEN-KOMEN LA