Tuesday, August 7, 2012

Penghijrahan

Alhamdulillah
Aku baru selesai menguruskan pendaftaran ke tempat belajar baru di UNISEL.
Satu keputusan yang drastik memandangkan sebelum ini,aku belajar di UNIKL.
Paling shock bila,sebelum ini aku pemegang jurusan kejuruteraan kimia kini beralih 180 darjah
ke bidang pengurusan industri.Sememangnya keputusan yang aku buat bukan lah semberono
tetapi atas beberapa pertimbangan.

Antara yang paling aku bersemangat bila melakukan penghijrahan ini,aku menguruskan semua nya
secara sendiri dengan sedikit bantuan ibu bapa dan rakan-rakan.Tapi yang paling penting,aku sandarkan
penghijrahan ini semata-mata kerana Allah.Jikalau aku melakukan kerana manusia,kerana wang atau sebagainya, semestinya kesemua itu belum tentu akan mengiringi penghijrahan aku sehingga penghabisan..
Yang pasti Allah takkan menghampakan makhluk yang selalu berharap kepada Nya.

Semoga Allah permudahkan urusan hambaNya ini.

5 comments:

  1. semoga berjaya dlm penghijrahan ini.. ^__^

    ReplyDelete
  2. terima kasih awk..sokongan dr awak sngt2 diperlukan..^_^

    ReplyDelete
  3. sokongan dari sy agak mental sket..maklumlah sy suka condem org.. =P

    ReplyDelete
  4. eh takpe je awk..sy okay je..tp lau boleh lembut2 sikit lgi okay,al maklumlah hati lembut senang tergeser ..huhu

    ReplyDelete
  5. alololo..ok sayang, nt sy lembut2 je ae..jgn cair plak nt..=P

    ReplyDelete

KOMEN-KOMEN LA