Tuesday, August 14, 2012

Apa ada dalam hati

Apa ada dalam hati ini

A : Peduli apa aku dengan hati kau
B : Arghh hati sendiri pandai2 lah sendiri

Aku selalu hiburkan orang,suka buat orang senang tapi siapa yang nak hiburkan aku? siapa nak senangkan
hati aku.

Aku sunyi sangat

A : Relaks bro,hisap rokok lah
B : Jom lah lepak mamak nak

Aku selalu temankan kehendak orang,tapi tak sume orang kesan apa kehendak dan keperluan aku

Aku harapkan kau seorang.Cuma kau.

A : Kau dah besar la.Pandai2 sendiri lah
B : Sorry lah.Aku pun berharap kat kau sebenarnya

Inilah harapan sia2 yang selalu kita buat.Ingatlah Allah,bukan manusia.

Aku mahukan kasih sayang

A : Lembut sangat hati kau ni.Hek eleh
B : Tak ada sayang untuk kau.Kesian ada lah

Terima kasih sahaja.


No comments:

Post a Comment

KOMEN-KOMEN LA