Tuesday, April 10, 2012



Sabar.Itu je jalan penyelesaian yang boleh aku bagi kat kawan aku ni.Akurlah bahawa wanita bernafsu sembilan berakal satu.Mereka mengikut naluri mereka secara teguh.Tapi berpadalah dengan lelaki berakal sembilan bernafsu satu.Maka berakal lah dalam situasi ini dan tolak dari menjadi emosi.

Untuk cik violet,saya tak pernah nak marah kalau awk letakkan saya dalam situasi ni.Saya tak perlu bertekak sampai nak pekak atau menjerit sampai kerongkong perit.Cukup hati ke hati yang tahu.Dugaan kecil je baru


**belajar dari pengalaman baru lah matang dalam perhubungan..:p

2 comments:

  1. sy kenal awk mcm mana..cuma time2 mood sy x ok, or malas nk bercakap..kdg2 mmg sy susah la nk jawab fon.. mmaf ye.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's okay awak..let's generate to matured relationship..^^

      Delete

KOMEN-KOMEN LA