Wednesday, April 11, 2012

Mari melukis


Malam ni sangat bosan.Dengan takde kredit untuk bersms dengan cik violet lagi lah menambah sunyi.Asyik nak online je pon kadang2 bosan jugak.Lalu teringat kat colour lilin yang aku bayar guna baucer pelajar tu.plus kertas 14 yang belambak2 tak taw nak guna watpe.Aku pon terpikir nak mengasah bakat sambil release tensi.


Maka bermula lah proses kaler mengaler,conteng menconteng.Pandai melukis tu takde lah sangat,tapi bila jiwa sudah abstrak ape salah nya mencuba.I do for fun bukan nak menang contest pape pon.So,lihatlah tangan gedabak memegang crayon kecil tu.Ibarat kapal di tengah lautan.

Ha kat bawah ni dah siap keseluruhan kan.


Haa akhirnya ada 3 koleksi gambar malam tu.Paling best and puas bila dapat siapkan semua gambar2 and tersenyum sensorang bila tengok hasil ciptaan sendiri.


cuba tengok gambar kat atas ngan bawah ni.sama tak? ^^






1 comment:

  1. hyep, melukis tak ajak org..
    tp an, sweet sgt..thanx lukis gamba sy yg comel ni.. <3

    ReplyDelete

KOMEN-KOMEN LA