Saturday, October 22, 2011

Pengkhianatan

klik gambar untuk baca



Aku sangat lah terkejut.Balik dari overnight aku terus bukak akaun.Dan macam pengguna facebook yang lain aku akan check notification aku.Tapi bila aku check,ada satu pos yang aku sendiri terkejut macam mana boleh ada kat wall aku.Nak kata aku tulis,tak pulak.Nak kata aku mabuk,aku sedar je sepanjang malam.Tapi post ni tak buat aku marah sikit pon.Memang salah aku tak log out,atau lupa logout masa guna laptop kenkawan.Tapi keadaan kawan terleka,terlupa dsbnya mengambil kesempatan ke atas mereka bukan satu perkara yang mulia.
Sentap hati bila ada dalam kalangan orang terdekat buat cam gini.Gurauan bukan benda yang boleh ikut hati dan ikut suka.Kena bergurau dengan jaga hati member.Gurauan juga dituntut dalam persahabatan.Tapi kalau melampau,gurauan akan jadi satu penghinaan.Menerima mudah tapi menelannya pahit.

Berhati-hati lah dengan sahabat.The more you know your friend,the more pain you get when they betray you.Aku tak mahu tuduh sesiapa.Prinsip aku dalam setiap kesalahan yang manusia hasilkan,pasti kedua belah pihak bersalah.Salah aku tak logout akaun facebook dan salah mereka yang blackmail aku.Then,i should receive it la.Baca post (kat gambar) tu memang lah tak banyak pekung dibuka,tapi kalau benda itu betul,boleh jadi membuka aib dan kalau perkara itu salah,boleh menjadi fitnah.Dan sememangnya ia bukan benda yang baik.Ape pon nasehat aku,Please beware.SYaitan is everywhere.

1 comment:

KOMEN-KOMEN LA