Monday, September 12, 2011

Rosak

HAL PERTAMA

Betul-betul rosak akal aku.Di bantainya mengadap belog2 politik yang asyik mengkritik.Dengan Mat Indera dinobatkan tokoh sejarah negara,memang rosak akal aku.Untuk tidak merosakkan akal aku,aku bernyanyi lagu senada.Biar aku rasa tuning frekuensi akal kembali normal.Sungguh aku nikmati merdunya muzik ilham Tuhan,menenangkan.

Perkara:Test 1 Thermodynamic
Lokasi:Dewan Kuliah 2
Tarikh:10/09/2011 (Sabtu)
Masa: 2-3 petang

Setelah dibelek-belek,aku memutuskan menu tetap(menu bajet) untuk sepanjang semester ini:

-Nugget
-kentang goreng(sebiji dipotong ala2 cheezy weedges)
-telur goreng
-tempe goreng
-Sardin Cinta Brand(rm1.50)
-dengan sedikit curahan kicap@sos

sedap dan menyelerakan bagi askar macam aku,tapi anak2 kerabat sila buat list menu mewah koghang ye.Akan ku pilih secara rawak menu2 ini untuk dijadikan hidangan lunch atau dinner.Pantas dan tuntas.

HAL KEDUA

Ada pak cik tu kata,orang bangsa lain banyak tipu kita.Bagaimana dengan bangsa kita yang tipu kita?Belum sempat aku tanya kat pak cik tu lagi tapi siapa yang pernah merasa dia boleh tahu apa jawapannya.Sememangnya,mereka itu BS!!

No comments:

Post a Comment

KOMEN-KOMEN LA