Tuesday, August 16, 2011

Tanpa gambar

Sambil jari petik gitar,terus nyanyi lagu Bila Cinta.Bantai kord A minor,D minor pastu G major.Tak sedap pun tapi cuba sedapkan hati.Tetiba nak bawak lagu nasyid.Al maklum lah bulan2 puasa ni.Bawak Maher Zain punyer lagu pun best juga.Terus petik kord untuk lagu For The Rest Of My Life.Janji ada bunyi,merdu tu belakang kira.Time layan boleh pulak terpikir mengikut bait2 lirik yang aku nyanyi.

I praise Allah for sending me you my love
you found me home and sail with me
and i'm here with you,now let me let you know

Syahdu pulak kat lirik ni,terbayang-bayang pulak dah nikah.

For the rest of my life
i'll be with you
i stay by your side honest and true
till the end of my time i'll be loving you

Terus aku berhenti petik gitar,sebab aku lupa kord.Pelupa betul manusia ni.
Cari kord kat google,sambung maen balik.Tetiba terasa nak dedikasikan lagu ni
kat seseorang.Alahai,ini lagu untuk isteri,belum isteri mana boleh.Terus cancel.

Alangkah beruntung mereka yang bernikah kerana Allah demi menjaga diri dari panahan2 syaitan.


3 comments:

  1. kenapa tajuk tanpa gambar?

    ReplyDelete
  2. sebab tiada gambar yang diletakkan..^^

    ReplyDelete
  3. gambar tdk diperlukan jikalau kata-katanya sudah ckup utk difahami.. ^^

    ReplyDelete

KOMEN-KOMEN LA