Tuesday, December 28, 2010

Mari berazam di 2011



Ahh malasnya setiap kali nak update blog.Setiap kali nak update blog benda mcam ni mesti datang.Kalau lah boleh blutooth je idea2 ni terus ke blog and then post jer,kan senang.HAHA.Cukup berimaginasi.Okay so kali ni nak citer pasal azam tahun baru.Eh ,sejak bila pulak aku pandai berazam nih.Bukan selalu nya aku follow the flow ke.Sebab aku suka bebas.Aku nak buat apa yang aku suka.Tapi apa salahnya berazam.Kalau nak makan pun kite kena berazam.Marilah kita berazam ye.Jadi tak jadi belakang kira kan.


*gambar tiada kaitan dengan sesiapa ye

Berikut antara senarai-senarai azam tahun baru aku:-

-Build six pack
-get dean list
-solatul jamaah (subuh especially )
-every month mesti ad simpanan 10% dari loan bulanan..mean RM50
-solat 5 waktu
-my final year so must be my best semester..study.study..study..
-build up my hockey's team..arrange friendly tuk dorang..
-cari calon isteri (err walaupun belom keje lagi..haha)
-kurangkan berfacebook
-active blogging

Entah jadi entah tidak kan.Tapi ada kawan cakap dengan membuat senarai macam ni,kita boleh semak
bila hujung tahun menjelma.Dalam banyak2 mesti ada 1-2 yang kita dah buat.So we will see mane satu yang aku dah buat.


-

-


2 comments:

  1. ehem, agak2nya dah ada ke blum yg tercapai stakat ni? ^^

    ReplyDelete

KOMEN-KOMEN LA