Thursday, October 7, 2010

Semak kepala


adoyy..mati akal aku kalau reramai nih

Aku paling tak suka 'crowded'.Contoh macam beratur kat Pejabat Pos ke,time kenduri kahwin nak amik makanan ker dan sekutu dengannya lah.Aku akan cuba memencilkan diri bila ada situasi macam tuh.Sebab kepala aku leh jadi serabut,pening and rasa macam nak menjerit pun ada.

Banyak perkara2 dalam reramai tu yang wat aku tak suka.Antaranya:-

-borak benda yang aku tak taw pape langsung.Pasal enjin kereta ke,pasal motor ke.Kalau ada yang macam ni,tindakan aku adalah dengar jer.
-cakap pasal awek diorang.Mentang2 lah aku takde awek,lagi la diorang menjaja awek masing2 bagi sume orang tahu.Ada ke'jealous'an kat sini.
-Merepek dan mengarut.Kalau ada benda ni tengah2 perkumpulan tu,nescaya aku akan cabut lari.
-Membosankan.Sape2 pun akan lari dari kebosanan.
-Nak hentam aku.Means kalau salah aku sume diungkit kat sini,aku mula rasa tak selesa.Then,memang tarik muka la jawabnya.
-Panas.Kalau dalam reramai tu mestilah perkumpulan haba berlaku.So,microwave semula jadi akan terhasil.Maka,akan aku hindarilah dengan segera.

Tu sebab aku suka lonely.Aku lebih suka conversation yang kurang bilangan orangnye.Berdua lebih baik.Tapi kalau bereempat pun leh dipertimbangkan lagi.Jangan sampai satu rombongan kapal sudahla,memang aku pi jauh2.

*jangan kita beramai-ramai untuk bergosip,tapi beramai-ramailah untuk berdakwah..huhu

3 comments:

  1. hoho...adakala kita perlu mendekati..tapi adakala lebih baik bersendiri...ikut keadaan..btul tak! hehe =P

    ReplyDelete
  2. Siska...setuju ngn pandangan tu..diam itu ibadah..hehe
    Syukra..entri yang biasa jer

    ReplyDelete

KOMEN-KOMEN LA